yemoluo
V2EX  ›  重庆

12 月 10 日第三次去重庆,寻找重庆的技术公司

  •  
  •   yemoluo · Nov 22, 2016 · 2709 views
    This topic created in 3505 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    很简单。这次去是参加大学同学婚礼。
    顺便看看年后有没有可能去重庆工作。

    本人 7 年技术工作经验,也基本 7 年 PHP 开发。
    3 replies    2016-12-13 08:58:14 +08:00
    Sunyanzi
        1
    Sunyanzi  
       Nov 22, 2016
    由俭入奢易由奢入俭难 ... 你北京呆的好好的为啥要去重庆 ..?
    MikeV2EX
        2
    MikeV2EX  
       Nov 24, 2016
    很简单,北京的生活成本太高
    pfjhetg
        3
    pfjhetg  
       Dec 13, 2016
    看你这头像,道友啊
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2504 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 31ms · UTC 15:55 · PVG 23:55 · LAX 08:55 · JFK 11:55
    ♥ Do have faith in what you're doing.