zhoudaiyu
V2EX  ›  问与答

大家有啥好看的 Xshell 主题可以分享一下吗?

  •  
  •   zhoudaiyu · Jul 15, 2022 via iPhone · 1343 views
    This topic created in 1444 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    自带的和 xshell 官方 GitHub 上的感觉都一般,用腻了,不知道大家有啥推荐的没?亮色的暗色的都可以
    2 replies    2022-07-16 06:55:39 +08:00
    wzhpro
        1
    wzhpro  
       Jul 15, 2022   ❤️ 1
    就一个 ssh 客户端,还需要主题?
    py2ex
        2
    py2ex  
       Jul 16, 2022
    一直用 ubuntu 风格
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2337 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 27ms · UTC 16:10 · PVG 00:10 · LAX 09:10 · JFK 12:10
    ♥ Do have faith in what you're doing.